Instagram on sosiaalisen median kanava, joka kasvattaa jatkuvasti suosiotaan. Kanavana Instagram on monipuolinen visuaaliseen brändi-, verkko- ja tuoteviestintään. Ennen kuin painat ”Perusta tili”-nappulaa, kirkasta itsellesi muutama asia. Lue lisää…
Facebook on yksi tunnetuimmista sosiaalisen median alustoista yrityskäytössä. Ei ihme, sillä 1,4 miljardin (tarkista) käyttäjän palvelu tarjoaa monipuoliset työkalut markkinointiin sekä potentiaalisten asiakkaiden tavoittamiseen. Yrityssivun ominaisuudet tarjoavat monipuoliset mahdollisuudet myös analytiikkaan, jonka avulla pystyt esimerkiksi seuraamaan sivun sisällön kiinnostavuutta ja kohdentamaan markkinointikampanjoita. . Lue lisää…
Twitter on nopeatempoinen mikroblogi, jossa kuka tahansa presidenteistä tavallisiin tallaajiin voi seurata ketä tahansa ja olla suorassa keskusteluyhteydessä keneen tahansa. Lue lisää…
LinkedIniä on joskus kutsuttu työelämän Facebookiksi. Aivan suoraan verrattavissa Facebookiin LinkedIn ei kuitenkaan ole. LinkedInissä keskusteluaiheet pyörivät useimmiten työelämän ympärillä, ja se on sosiaalisen median kanavana paljon asiallisempi kuin Facebook. Lue lisää…